Monday 2 June 2014

/me Sigh....

Hari ni aku stat keje balik setelah kelmarin aku cuti...arghhhh boringnya..rasa tak semangat betul pegi keje. Sumtimes aku rasa aku pi keje ni sebab terpaksa. Ye lah kalau tak keje aku nak dpt duit kat mana kan? Tapi kadang2 aku fikir aku rasa bersalah pi keje pun ada sebab aku asyik merungut je. Tapi hakikatnya bukan aku ni suka merungut pun. Tapi keadaan tempat keje aku yg buatkan aku asyik merungut. Kadang2 terfikir nak cari keje tempat lain tapi dengan umur yg aku dah KERTU ni ada ka tempat lain nak ambik aku keje? Org ckp tempat keje lah umah ke2 kita sebab rakan2 sekerja umpama keluarga kita..dlu aku rasa mcm 2 tapi skang ni aku rasa sebaliknya. Skng ni betapa aku rindukan bos aku yg dlu & department aku yg dlu :-(...cakap bnyak pun x guna kan..skg dh jam 6.45am nnti lambat lagi pi keje ahli sihir di ofis 2 meroyan lagi. bye all..
My ex-boss and she is already retired

No comments:

Post a Comment