Friday 4 July 2014

Ramadhan datang lagi~


Selamat menyambut ramadhan semua...lama nya tak mengarang dlm blog kesayangan ni.well..aku kna lah admit yang aku bukan lah penulis blog tegar. Tapi ada ketika terbit juga rasa rindu nak menulis ke dalam blog ni cuma masa je kena carik..lebih2 lagi lepas laptop aku dah takde so terpksa lah menggunakan desktop kat ruang tamu ni je.

Jgn jadik mcm gambar di atas tau hehehe :p




So puasa mcm mana? Mudah2an puasa korng smua berjalan dengan lancar lah ye. Jgn lah ponteng puasa...kalau org prmpuan tak puasa tu ok aku leh paham tapi kalau yg lelaki tak puasa 2..kan buruk~ Kalau tak sihat ok nak buat mcm mana jugak kan. Tapi as long boleh kita cuba untuk berpuasa kita kena lah cuba kan...Puasa hanya dtg setahun sekali jerk...tahun ni mmg aku bertuah sbb Allah msih panjang kan umur aku untuk menikmati bulan puasa tapi mcm mana kalau tahun depan atau selepas ni Allah cabut nyawa aku? Eiii....ngeri jika nak imagine kan perkara tu..terlalu byk dosa yang aku telah lakukan...aku tak tau samada adakah sempat aku nak bertaubat atau tak n adakah Allah akan menerima taubat aku? Tapi aku tau Allah tak kejam dengan hamba Nya kan? Dan aku yakin setiap apa juga yg kita jalani hari2 ni sebab Allah sayangkan semua hamba2 Nya sebab tu lah ada nya bulan Ramadhan.

Aku dah trip jadi ustazah express lah pulak kan...hehehe sorry...aku hrp puasa korang tahun ni suksess yer. Mudah2an beroleh keberkatan dari Nya..Selamat berpuasa lgi skali :D

No comments:

Post a Comment